angående snöovädret!

Mejl har gått ut imorse angående snöovädret, en del har inte fått mejlet levererat, därför kan ni läsa informationen även här:

Hej

På grund av rådande snöläge ställer vi in förmiddagens lektioner.

Lektionerna planeras istället att börja klockan 12.30 med klasstid i era vanliga klasstids-klassrum. Därefter ordinarie lektioner enligt schema.

Under förmiddagen finns det personal på plats i Botten. Där serveras frukost och det finns plugghjälp.

För er som är insnöade och inte tar er till skolan kommer det att komma material att arbeta med på Teams – håll er uppdaterade där.

Med vänlig hälsning

Kristin Nilsson, Rektor