Mejl har gått ut imorse angående snöovädret, en del har inte fått mejlet levererat, därför kan ni läsa informationen även här:
Hej
På grund av rådande snöläge ställer vi in förmiddagens lektioner.
Lektionerna planeras istället att börja klockan 12.30 med klasstid i era vanliga klasstids-klassrum. Därefter ordinarie lektioner enligt schema.
Under förmiddagen finns det personal på plats i Botten. Där serveras frukost och det finns plugghjälp.
För er som är insnöade och inte tar er till skolan kommer det att komma material att arbeta med på Teams – håll er uppdaterade där.
Med vänlig hälsning
Kristin Nilsson, Rektor
